Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

April 22, 2016

Tempahan Design & Printing Untuk Majlis Perkahwinan Izzati

Assalamualaikum dan hai semua!
Untuk kali keduanya diberi kepercayaan untuk design dan printing kad perkahwinan. Kali ini tempahan dari Izzati. Dia ni merupakan kawan dan pernah menjadi housemate Nina sekejap masa duduk asrama dulu di UniKL. Hihi Izzati meminta untuk design 2 kad kahwin beliau. Alhamdullilah segala permintaannya dapat dipenuhi :D
DESIGN 1
DESIGN 2
Alhamdulillah siap semuanya. Siap untuk dipos kepada tuannya. Selamat pengantin baru Izzati. Semoga majlis berjalan lancar. Aminn.. Maaf kalau ada kekurangan kad ni atau ada silap semasa berurusan ye :)
NAMA : IZZATI SALLEH
PAKEJ : DESIGN DAN PRINTING KAD
KUANTITI : 200 PCS (2 DESIGN)
HARGA : RM xxx
MATERIAL : 160GSM ART CARD 
CETAKAN : FULL COLOUR BOTH SIDE
SAIZ : A5 (14.8cm x 21.0cm)
SAMPUL : -
PERTANYAAN : PM DI PAGE SEHIJAU BLOG RA

Itulah dia design dan printing saya untuk kad kahwin. Ok tak? Komen baik-baik je yee. Disini sedikit feedback dari Izzati. Terima kasih yee Izzati sebab percaya dengan hasil kerja yang tak seberapa ni dan sudi tempah kad :)

2 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.