Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

April 17, 2016

Coconut Shake Cup Besar | Gerai Deretan Sebelahan UNITEN

Assalamualaikum dan hai semua!
Food Review : Coconut Shake Cup Besar, Gerai Deretan Sebelahan UNITEN Selangor | Pernah pergi gerai deretan sebelahan dengan UNITEN? Rasanya rata-rata yang singgah bagi student UNITEN, UPM dan Putrajaya. Lebih kurang 20 gerai yang ada. Boleh dikatakan syurga makanan sebab banyak sangat gerai tau. Rambang mata juga tengok. Sedapnya :D

Siapa peminat cocount shake? Angkat tangan? Hihi rata-rata pasti suka. Tapi jarang kita nampak coconut shake dalam cup besarkan? Mungkin tempat Nina tak ada. Mungkin tempat korang selalulah ada kot. Coconut shake ni selalunya agak mahal dari harga air biasa. Cup kecil yang selalu jual pun RM3.00 ke atas. Tak puas pula tu kan. Haha

Dekat gerai ni Nina cuba cup besar. Superb sedap sangat! Barulah puas nak minum. Rasanya tak jauh beza kalau cup kecil dengan cup besar. Dapat juga nak share dengan kawan ke, family ke atau siapa jela. Jimat sikit beli yang cup besar.

Coconut shake cup besar - RM6
Putu piring - RM3
Review : Apa nak kata memang sedap sangat coconut shake dengan putu piring ni. Coconut shake tu dicampur dengan jelly warna hijau. Memang rasa kelapa dia diblend sekali dengan ais krim. Ais dia pun halus je. Jadi bila kita hirup tak adalah ais tu ketul-ketul besar. Banyak pula tu kan sebab ambil cup besar. Putu piring ni pula testur dia yang lembut walaupun dah sejuk still sedap lagi dan lembut. Gula melaka dia pun banyak. Memang sedaplah! Terbaik!

Korang yang berdekatan dengan area sini bolehlah singgah ye!

2 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.