Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

October 14, 2015

RA Enterprise di UniBeez @ Busana Menara Mara

Assalamualaikum dan hai semua!
Ini merupakan aktiviti bisnes yang pertama setelah didaftar di SSM. Bagi peminat skirt dan shawl kami akan buka booth sempena UniBeez @ Busana Menara Mara (Jalan Tunku Abdul Rahman)  pada 15 hingga 17 Oct ni. Landmark dia Sogo, Pejabat Mara dan LRT Bandaraya. Esok kami akan ada disana dan datanglah ke booth kami sepanjang bazaar ini berlangsung. Skirt baru kami akan kami jual di booth sahaja. Secara online kami tidak dibuka lagi. Kita bagi can pada pelanggan untuk lihat sendiri skirt kami yang superrr flowwy tu! Jadi, ramai-ramai serbu booth kami ye. Rugi tau sebab skirt ni belian secara offline sahaja.
Antara yang jual pada esok :


Bukan semua warna ada ye. Kami bawa yg warna yang ada sahaja sebab kami belum restock lagi. Jadi, stok sangatlah limited. Skirt baru kami ada di booth kami adalah seperti gambar di bawah :)
Jumpa kami esok ye! No booth kami update later. Kalau tak sempat kami update, cari je booth nama Ruqaiyah Amanina Enterprise tau :)
Layari instagram untuk sebarang update 

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.