Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

October 25, 2015

Musim Konvokesyen

Assalamualaikum dan hai semua!
Rasanya sekarang musim konvokan? Hehe sana sini nampak gambar berjubah dan pakai moktar tu. Wah seronoknya :)
Apa pun tahniah bagi mereka yang dah berkonvo. Yela bukan senang nak mengharungi sepanjang belajar tu nak sampai ke garis penamat tu.. Hehe mesti korang akan dapat bunga patung. Confirmlah memang macam satu wajibkan. Tapi tak ada pun tak apa. Dia nak bagi meriahkan suasana je.
Untuk korang nak berkonvo tu jangan lupa buat persiapan awal. Nanti tak adalah kelam kabut. Hehe bawa segala keperluan terutama pass nama tu. Kang tak sebut pula nama masa nak naik pentas nanti.

6 comments:

  1. Hahaha . Time kawan roomate konvo macam2 jenis bunga ada . Cantik cantik je bunga . Kedai pon macam macam yang bukak . Bestnya .

    ReplyDelete
  2. seronok tengok org yg dh berconvo ni :D

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.