Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

November 18, 2014

Academic Visit 3 : Bank Negara Malaysia Museum and Art Gallery

Assalamualaikum dan hye semua!
Khamis yang lalu (13/11/2014), kami buat lawatan ketiga ini yang merupakan lawatan kedua terakhir untuk tahun ni or mungkin sem ni. Hehe



view luar


view dalam

Review Program : Lawatan ini lebih kepada macam lawatan sambil belajar. Haha sebab apa? Sebabnya kita melawat sekali Muzium, 2 in 1. Hehe first, talk dari pihak BNM. Agak menarik sebab kita tahu apa yang BNM buat dan sebagainya. Disebabkan fully english, lambat sikit nak paham. Then, baru lah dibenarkan melawat Muzium dan Galeri Seni. Sangat-II cantik tempat dia. Tengok dari luar pun kita tahu macam mana. Dalam apatah lagi. Superb! Hehe banyak bahagian dan paling menarik hati dekat dengan matawang lama lah. Teringat masa belajar Sejarah masa sekolah dulu. Hehe bestlah. Dalam Galeri Seni pula banyak Art yang cantik-II. Kalau orang seni ni mesti paham setiap gambar tu mempunyai maksud yang tersendiri. So sesiapa nak pergi boleh pergi sebab FREE je dibuka setiap hari dari pukul 10 am hingga 6 pm kecuali 3 hari Raya Aidilfitri :)

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.