Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

November 2, 2014

Academic Visit 2 : Ministry Of Finance Malaysia

Assalamualaikum dan hye semua!
Ingat lagi entry tempoh hari Nina ada event lawatan ke Jabatan Audit Negara kan. Ok kali ini lawatan yang kedua di MOF, Putrajaya pada Khamis lalu (30 Oct 2014).


Review program : Banyak sangat input yang kami dapat terutamanya sesi GST Talk. Kali ni lawatan sangat berbeza dengan yang pertama sebab mungkin yang ni agak menarik. Hehe banyak ilmu yang kami perolehi terutama kami ni student account. So, GST ni sangat berguna pada kami yang akan digunakan pada praktikal akan datang. Seterusnya kami mendengar ceramah mengenai Perbelanjawan Negara. Ni sangat-II menarik sebab tak semua tahu perbelanjaan Negara kita ni kan. Akhir sesi ceramah, yang paling best bila sesi tanya dan menjawab soalan. Hehe kelakar pun ada sampai penceramah tu cakap banyak sangat soalan dari kami student UniKL :D *tetapi mereka tak tahu di sebaliknya*

4 comments:

  1. Serammm baca akak punya WARNING ni , ampunn kalau ada buat salahh .hihi
    Baca akak punya entry buat saya rasa / ahhhh harap-2 sangat boleh jadi accountant tpi ramai yg cakap susuh :'(

    ReplyDelete
  2. @Meura Fiznie Airahhaha jgn lah seram. Semua susah dik tp best blaja akaun. Dah cuba baru tahu ;)

    ReplyDelete
  3. Akan rasa lagi best kalau kita betul-2 minat benda tuu kennn ? hihihi tq akakk ^^,

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.