Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

November 10, 2011

Whats in your bag Contest

petang petang ni nina join contest.:26: cuaca panas kan.:face39:


wanna join:120::99:banner ok..:face64:

ribbon and flower
whats in your bag:s:ha ini lah..

ha nampak:120:sebenarnya saja blur dulu. ok nina tunjuk betul punya..
taraa..:face51:
|
|
|
|
\/
ha banyak tak:s:well nama pun perempuan kan.:face67:tapi ada lagi yang lagi banyak dari nina kan.:face12:ok nina nak terang sikit ye..

no 1 : segugus kunci. eh penting ni kalau hilang memang tak boleh masuk rumah sewa nina.:53:

no 2 : earphone. kalau bosan kan nina sumbat je dalam telinga.. syok oh:r::face42:

no 3 : hand sanitizer.:116:ia dapat membantu membunuh 99.99% kuman. so lepas kita pegang sesuatu nina selalu sapu dekat tangan.

no 4 : perfume vanilla dari the body shop. wangi.. korang tak suka tak apa lah tapi nina suka.:face2:ini kalau kita berpeluh ke bolehlah sapu terus jadi wangi. kan konfiden nak berhadapan dengan orang. tak gitu:120::face56:

no 5 : baby lips dari maybelline.:81:untuk mengelakkan dari bibir kita kering. sebab nina tak suka pakai lipstick so nina pakai lips balm je. ia senang dibawa & senang dipakai bila bila.:face19:

no 6 : tisu. senang nak lap peluh ke kotor ke.:19:

no 7 : handphone sony ericsson.:24:ini pun penting sangat kalau ada kecemasan ke nak buat panggilan penting kan. nak hubungi orang senang.

no 8 : id card.:95:ini pun penting juga sebab kalau apa apa terjadi orang akan tahu kita ni student or pekerja dari mana.:face12:nanti senang nak inform kepada pihak kolej or majikan selain parents.

no 9 : cermin muka. yang ni anak saudara bagi.:face23:comel kan. ada gaya dari china. btw cermin ni nina jadikan bila nak betulkan tudung ke apa apa nak tengok senang. tak payah bawak cermin besar.:face64:

no 10 : ha yang ni lagi lah penting. purse. dalam purse tu adalah duit, ic dan kad kad lain. semua dalam dunia ni perlukan benda macam ni lah kan. kalau tiada ha memang tak boleh hiduplah.

ok itu sahaja. nina tag qjey..

2 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.