Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

November 11, 2011

Gambar : Fasha Sandha 'Bareback' di Majlis Pelancaran Majalah LISA

hey korang hari ni 11.11.11.:face12:tarikh yang cantik kan.:h:apa apa pun have a nice day:119:baru baru ni diadakan pelancaran majalah LISA versi Malaysia.:face57:btw nina tak ada lah tahu sangat pasal majalah ni tapi apa yang nina nak cerita ialah fasha sandha memakai gaun 'bareback' berwarna merah terang.:face27:jom kita tengok..





seksi siot.:face24:macam dekat hollywood. hey saje tunjuk yang belakang tu. ha sudah sudah tercabut mata kang.:131:malas nak komen. korang nilai lah sendiri ye.:face64:

credit pic : rotikaya.com

7 comments:

  1. Innalillahhiwainnalillahhirojiun....Dah mcm gaya org Barat dah =(

    ReplyDelete
  2. ha mengucap panjang da afyfa. hehe tau xpe :D besela fasha sandha sape xknl. gye die mmg cmtu.

    ReplyDelete
  3. nak pinjam ! meh sini !


    #grr. giler lha. pegi tukar agame lhaaaaaa !!

    ReplyDelete
  4. fya : haha saba2 fya :D
    atiqah : haha tau xpe. da berisi sket fasha

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.