Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

October 24, 2011

HaPpY bEsdAy SuPeRb FriEnD!

hey korang dah tidur ke:120:today my superb friend's birthday..:face14:who:s:ok ok i'll tell you about this girl..:face75:before that, cer tengok pic dia yang comel lotey ni ha..
.
.
.

eh dah lah tu tengoknya..:face54:ya this girl lah. comel kan:120:mesti lah kawan gua tu.:face53: ishhhh senyap kejap..:face48:nina nak wish birthday dekat dia ni.:face64:
:44: HAPPY BIRTHDAY AMALINA JOHAL:119:
semoga panjang umur & murah rezeki.. May ALLAH bless you leen.. pertemuan kita hanya di facebook.. pejam celik pejam celik persahabatan kita pun dah menjangkau 1 tahun, 6 bulan, 3 minggu & 5 hari.. tapi kita macam dah lama kenal kan.. aku nak minta maaf sangat sangat kat kau kalau aku ada buat silap, buat kau terasa dan semua lah.. aku minta maaf ye.. aku tahu aku bukan kawan yang sempurna untuk kau.. SELAMAT HARI LAHIR YANG KE 20 LEEN !! sayang kau , rindu kau juga ! ;)♥

2 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.