Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

October 23, 2011

Contest Sesimple Wanny

nina diajak oleh adik hafizah tadi join contest ni.:face2:thanks fizah:119:baik betul tolong promote contest ni kan fizah.:face12:btw contest ni dianjurkan oleh adik wanny.:face64:



nak join:120::99:je nama adik wanny dekat atas tu ye..:face40: syarat-syarat pun semua ada situ. baca dulu tau, baru boleh join.:face12:

ni pic nina :
.
.
.
.
pic1- time photoshoot di dalam bilik.:face56:
pic2- ini pic selepas baru balik dari kelas. snap lah sekejap dengan ray ban ni. *perasaan kan.:face42:
pic3- ni dekat bilik nina. tengah malam yang bosan.:face67:so snap lah lagi sekali. green kan:s:dah nina suka warna ni.:face64:
pic4- dekat jusco maluri, KL. tengok belakang tu banyak kan spek.:face67:nina saja try spek ni.:face56:suruh my sis snapkan.
that's all. inilah pic saya. comel ke:s:tak ada lah kan. biasa je..:face54:done:119:

1 comment:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.