Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

January 9, 2024

KITSUI : 39 SUPERFOOD MEAL REPLACEMENT

 Assalamualaikum dan hai semua!


Kitsui is a trusted and popular health supplement brand in Malaysia for over 20 years. The brand prioritizes quality control and adheres to industry standards such as ISO, HACCP, and GMP to ensure that their products meet the highest quality standards. Kitsui products use plant-based ingredients, which make them safe for consumption and suitable for individuals with dietary restrictions or preferences such as vegetarians and vegans.

The brand is Halal certified, ensuring that Muslim consumers can use Kitsui products with confidence. Numerous positive testimonials from satisfied customers attest to the effectiveness of Kitsui products in achieving desired results such as increased energy, improved digestion, and better overall health.
Kitsui has received numerous awards for their quality products, including Brand Laureate, Halal Asia Award, Watson Top Brand, and Superhealth Brand. These awards serve as a testament to Kitsui's commitment to providing safe, effective, and high-quality health supplements to consumers. The recognition from these awards also showcases the trust and support that Kitsui has gained from customers and industry experts alike. Kitsui's dedication to quality and excellence has made them a reputable and well-respected brand in the health supplement industry.


KITSUI 39 SuperFood Meal Replacement adalah satu produk untuk makanan tambahan yang diciptakan khas untuk memberikan sokongan optimum serta meningkatkan kesihatan dan tenaga secara serentak.

Makanan Tambahan yang dapat BANTU KURANGKAN MASALAH GULA TINGGI DALAM DARAH, mengurangkan masalah kolesterol, dan juga mengurangkan masalah tekanan darah tinggi.

Ia mengandungi bahan :
- Beta-Glucan BG25
- Sacha inchi (Omega 3,6,9) - Spirulina
- Prebiotik 10 Bilion CFU

INFO MENARIK DAN KEBAIKAN KITSUI WHITIE SNOW
  1. Sesuai untuk : Dewasa dan Warga Emas
  2. Sesuai utk sekeluarga
  3. Masalah Gula Tinggi dalam Darah
  4. Masalah Tekanan Darah Tinggi
  5. Mahukan kesihatan Mata
  6. Mengekalkan tulang yang sihat
  7. Menginginkan tenaga
  8. Mencari kesihatan yang lebih baik
Faedah utama :
  1. Mengurangkan gula dalam darah
  2. Membantu meningkatkan sistem imuniti
  3. Mengurangkan tekanan darah tinggi
  4. Membantu meningkatkan kesihatan sendi dan tulang
  5. Membantu mengekalkan kesihatan mata

Kebaikan 39 Superfood Meal Replacement :

1. Nutrien Lengkap : 39 bijirin dan herba, menyediakan pelbagai jenis nutrien penting, vitamin, dan mineral yang membantu menggalakkan tenaga, stamina, kesihatan dan kesejahteraan.

2. Sacha Inci (Omega 3, 6, 9) : Sacha Inchi ini adalah sumber sokongan acid lemak omega 3, 6, dan 9 yang baik untuk kesihatan jantung, fungsi otak dan kesihatan tulang yang mempunyai manfaat menyeluruh untuk kawasan penting ini. Membantu menurunkan tekanan darah tinggi dan kolestrol.

3. Tiada Gula Tambahan : Beta-Glucan BG25 membantu mengawal paras gula dalam badan secara semulajadi. KITSUI 39 SuperFood Multigrain juga tidak mengandungi gula tambahan. Membantu menurunkan gula dalam darah.

4. Kesihatan Mata : Produk multigrain mengandungi bahan-bahan seperti Spirulina dan vitamin C, yang membantu membekalkan antioksidan dan nutrien penting bagi menyokong kesihatan mata.

5. Kesihatan Pencernaan dan Sokongan Imuniti: Prebiotik (10 Bilion CFU) dan Spirulina membantu menggalakkan usus yang sihat serta membantu dalam penghadaman, dan menyokong imunisasi dalam badan. Gabungan ini memberikan kesihatan penghadaman dan peningkatan imuniti dengan lebih baik.

BAHAN UTAMA

1) 39 Bijirin & Herba :
  • Kaya dengan serat makanan
  • Kaya dengan protein sayuran
  • Membekalkan tenaga untuk badan
2) Sacha Inci (Omega 3, 6, 9) :
  • Kaya dengan Antioksidan
  • Membantu meningkatkan sistem imuniti
3) Spirulina :
  • Kaya dengan antioksidan
  • Membantu meningkatkan sistem imun
4) 17 jenis Vitamins & Minerals : 
  • Membantu mengekalkan fungsi fisiologi kesihatan
  • Kaya dengan antioksidan
  • Membantu menyokong sistem imuniti
5) Prebiotics (10 Billion CFU) :
  • Membantu mengekalkan kesihatan usus
  • Membantu meningkatkan imuniti badan
  • Membantu menggalakkan penyerapan Calsium
6) Formula komprehensif :
  • Bijirin & Herba secara semulajadi
  • Kualiti Premium
  • Mengandungi nutrien harian yang diperlukan
  • Kaya dengan serat pemakanan, prebiotik & omega 3,6,9
  • Mengandungi kalsium, magnesium, zat besi, zink dan Vitamin A,B,C,D
  • Formula Khas rendah lemak, rendah gula

Prepack yang Mudah : Satu sachet sehari dengan gabungan pelbagai jenis bahan dapat melengkapkan rutin harian anda. Cuma bancuh dengan air atau minuman kegemaran anda dan nikmati rasa yang sedap dan baik untuk kesihatan.

CARA PENGGUNAAN

Campurkan 1 sachet (30gm) dengan 200-250mL air sejuk atau air suam. Anda juga boleh mencampurkannya ke dalam jus, smoothie atau apa sahaja yang anda suka.

Calori : 120.6 kcal sahaja


Kitsui, Cantik Semulajadi!
Grab your KITSUI now at the pharmacist near you!

Kitsui Website : https://kitsui.com.my/
Kitsui Official Shopee Mall : https://shopee.com.my/kitsui.my.hq
Kitsui Official Instagram : https://instagram.com/kitsuimalaysia
TikTok : https://vt.tiktok.com/ZSJUoshPn/
Facebook : https://www.facebook.com/kitsuimalaysia
Youtube : https://www.youtube.com/c/KitsuiBeauty

 

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.