Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

September 12, 2016

Pembaharuan Lesen Perniagaan

Assalamualaikum dan hai semua!
Alhamdulillah Nina dah selesai urusan untuk pembaharui lesen perniagaan di pejabat SSM Seremban Jumaat lepas. Pergi sekejap je tapi Dia permudahkan segalanya. Senang je korang pergi SSM, lepas tu minta borang. Tunggu giliran, di kaunter hanya bayar dan selesai.
Untuk maklumat korang, ini tahun kedua bisnes Nina daftar bersama SSM. Rasa macam sekejap je. Dah dua tahun rupanya. Hehe Alhamdulillah bisnes pun berjalan dengan lancar :)

Untuk makluman korang, sekarang SSM dah kenakan denda pada mereka yang gagal pembaharui lesen perniagaan. Lambat sehari je dah kena denda. Jadi, korang cepat-cepat tau pembaharui lesen korang. Nak pembaharui awal sebulan dua pun boleh. Boleh pergi ke pejabat SSM seluruh negeri atau di kaunter BSN.

Jadi bagi mereka yang nak tempah design blog ke, header ke,  nak collaboration ke, review ke atau sebagainya. Boleh PM Nina ye. Maklumat lengkap semua ada dekat tab atas tu. Boleh klik Business > Blog Design. Semuanya berdaftar ye. Jadi 100% trusted seller tauu! Jangan ragu-ragu.

Jom follow bisnes online Nina:

4 comments:

  1. Alhamdulillah... Kami renew 5 tahun terus tahun lpas.. so lambat lagi la nk kena g renew...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe wahh 5 tahun terus. Oklah tu. Tak payah nak renew dah kan ;)

      Delete
  2. hai,jom join giveaway saya! :D

    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.my/2016/09/first-giveaway-gomoshop96.html

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.