Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

February 9, 2016

[Update Apps] Instagram Kini Boleh 'Add Account' dalam Satu Aplikasi

Assalamualaikum dan hai semua!
Terbaru Instagram dah boleh add account dalam satu aplikasi. Maksudnya korang boleh tambah akaun instagram jika korang ada akaun instagram lebih dari satu. So senanglah korang nak buka beberapa akaun instagram dalam satu masa. Untuk yang baru ini LIMIT KEPADA 5 AKAUN SAHAJA. Tak payah nak install instwogram tu dah :)
Macam mana caranya?
1. Korang update instagram dekat play store (Android)
2. Buka instagram korang tu dan pergi dekat home
3. Atas sekali tepi belah kanan tu ada 3 titik bertindih tu kan (Tekan situ)
4. Scroll bawah dan korang akan dapat macam gambar bawah ni
5. Klik sini (macam dalam gambar) dan boleh add akaun instagram anda.
6. Dah add akaun, so dah boleh guna dah.
Nanti korang akan perasaan dekat atas belah kiri tu ada banyak akaun instagram korang. Boleh klik mana satu je dalam satu masa. Haha senangkan? Terutama yang ada instashop. Boleh buka instashop sekali dengan akaun personal. Hihi :D

Jom follow :

Boleh follow menfollow :)

6 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.