Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

April 28, 2015

Merasai Kenikmatan Popcorn Seperti di Pawagam | The Gourmet Popcorn

Assalamualaikum semua dan hai!
ANDA STRESS?
ANDA SUKAKAN POPCORN?
ANDA KECEWA BILA MAKAN POPCORN YANG TAK SAMA RASA?
ANDA INGINKAN SUATU KELAINAN?
INGIN MERASAI POPCORN SEPERTI DI PAWAGAM?

Jangan risau kami ada jalan penyelesaian :D

Merasai Kenikmatan Popcorn Seperti di Pawagam | The Gourmet Popcorn | Product review kali ini bagi sesiapa yang sukakan popcorn dan memang nak merasai kenikmatan popcorn, Nina syorkan The Gourmet Popcorn ni. Sebab apa Nina kata, memang sedap! InsyaAllah anda akan puas hati. Rasa seperti di pawagam tu. Tapi kadang-II kita beli mahal tapi tak berbaloi dan tak best jugakan. Yela ada popcorn pekat warna dia ada yang tak. Ada yang manis ada yang tak. Betul tak? Tapi popcorn ni tak macam tu, popcorn ni lain.. Ia disaluti dengan perisa yang sedap.

Popcorn ini ada 150 gram setiap pack dan mempunyai 3 FAVOURITE FLAVOUR :
>> Caramel
>> Butterscotch
>> Cappuccino

Jangan risau, popcorn kami halal dimakan kerana diperbuat oleh kilang bumiputra Muslim dan kilang tu berstatus GMP Halal. KKM pun dah dapat nombor rujukan dari mereka. Jadi makan tanpa was-was ye!
MAKE TODAY DELICIOUS!
PM kami sekarang!
SMS/WHATSAPP yang tertera di gambar di atas.
layani PAGE dan LIKE kami di

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.