Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

January 9, 2015

Movie Review | Night at the Museum: Secret of the Tomb (2014)

Assalamualaikum dan hye semua!
Hari ini baru teringat nak review cerita ni. Dah lama tonton. Hehe Night at the Museum: Secret of the Tomb (2014) yang merupakan sequel yang ke 3 setelah 2 filem lain sudah mendapat tempat di hati penonton iaitu pada tahun 2006 : Night at the Museum dan 2009 : Night at the Museum: Battle of the Smithsonian. Filem ni masih dibintangi oleh Ben Stiller, Robin Williams, Owen Wilson, Steve Coogan, Dan Stevens dan Ben Kingsley.
Apa yang Nina cakapkan memang best cerita ni macam yang 2 series yang lepas. Lagi kelakar. Nina bagi ★★★★! Sesiapa yang tak tengok lagi boleh pergi ke pawagam bawa budak ke tengah cuti sekolah kan sekarang ni (kalau ada lagi lah) :D

*Siapa dah tengok, apa pendapat korang?*

4 comments:

  1. CT tengok yang no 1 saja dulu..
    download kat torent la heheheh

    ReplyDelete
  2. Tak tengok lagi.. kena masuk list movie nak tengok masa cuti nanti. :)

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.