Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

January 17, 2014

3# Review Blog untuk Pemenang Simple Giveaway By AnaMyhusna

haritu nina ada sponsor review blog untuk segmen blogger ni. so sekarang segmen tu dah habis dan dah tahu pemenang dia. nina buat sedikit review blog pemenang ye. tahniah lagi sekali.. :)

pink selalu sinonim dengan cute atau comel kan. tak dinafikan bila nina masuk je blog ni sangatlah comel. dengan susunan gadget yang kemas dan semua ok lah. comel.. :)

untuk blog ni pula dia ke arah kedewasaan. dengan bunga ros dijadikan header dan tema blog warna merah sangatlah nampak kematangan di situ. hehe segalanya ok. susunan yang kemas dan cantik. nina suka ^^

tengok header pun tahu mesti owner blog ni suka kan kpop. haha nina tengok isi blog ni pun banyak ke arah korean. nina suka susunan juga kemas dan tema warna putih dengan gabungan hitam kelabu nampak kemas dan tidak serabut. teruskan berblogging ye :)

2 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.