Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

March 23, 2013

Run for Health 2013

hai korang. selamat petang dehh. haha okay hari ini hujung minggu korang buat apa? cuti sekolah dah start kan? wahh seronok giler adik adik semua dah cuti. minggu ni nina tak balik kampung sebab join this event, Run for Health 2013.

program ni dibuat di Taman Tasik Titiwangsa. dekat je dengan hostel kiteorang ni. hehe for the first time join dan first time juga join dah masuk degree ni. nina join je tapi tak lari pun. just for support this event only. siapa lagi kalau bukan kita kan yang support. tak gitu? haha sangat letih kot but seronok! best sangat ;D


kesemua peserta ada 92 orang termasuk lelaki dan perempuan. bermula dengan senamrobik dan selepas itu  peserta baru dilepaskan untuk pertandingan. dan pemenangnya adalah :


tahniah kepada pemenang dan tahniah kepada UniKL Business School The Youth Club sebab berjaya buat this event ;)

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.