Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

January 12, 2013

Movie Review | Fire with Fire

hai korang ! today nina pergi wayang dengan kawan baru. ececehhh.. haha di sebabkan masing masing boring duduk hostel kami decide nak pergi Mid Valley. dekat sangat dari hostel nina ni. ok sampai sana pilih pilih tengok cerita fire with fire ni ha.
 filem ni not bad. boleh tahan juga tapi kan masalahnya hero dah hensem dah tengok heroin alahai tak berapa cantik sangat lah. haha *jahat* tapi ok lah. korang belum tengok pergi lah tengok bagi yang suka aksi macam dalam filem ni. i give 3 stars from 5 stars ^^

1 comment:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.