Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

November 15, 2012

RT dari Artis?

anda pernah dapat reply tweet or RT dari artis? siapa tak nak kan artis kesayangan masing masing reply tweet kita. jenguh juga lah nak tunggu artis reply sebab siapa yg bertuah je yang dapat. bukan apa sebab ramai peminat yang tweet dekat artis tu mybe dia terlepas pandang tweet anda tu. janganlah terasa or kecil hati ye. korang kena cuba banyak kali. insyaALLAH nanti akan ada terkena, artis tu akan reply ^^ korang tengok yang ni :D
ni yg nina dapat. hehe memang tak sangka. bukan nina nak gila femes apa ke. just to say nina pun lama juga nak tunggu artis ni reply or RT. mana pernah. ni 1st time tau. kena banyak bersabar :) sesiapa pernah? jom share?

2 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.