Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

August 31, 2012

Merdeka Raya, SELAMAT HARI MERDEKA 55 TAHUN

hai hai korang. em ada yang tak tidur lagi tak? ok set, ada geng. hehe before tidur nina nak curi taip satu entry lah. ok hari ini umur negara kita sudah masuk 55 tahun. yeah, hari ini kemerdekaan telah diraihkan seluruh Malaysia dan jatuhnya pada hari raya pula tu. so great! hehe semua cuti kan termasuklah nina ni ha. petang tadi nina dah "home sweet home" dah. yahoo seronok! yang lagi seronok kita dah merdeka! Alhamdulillah.. kita patut bersyukur sebab kita warganegara Malaysia dan anak Malaysia. tak macam negara lain kan. 
ok lah tak nak cakap panjang, nina nak wish HAPPY NATIONAL DAY to everyone and selamat hari raya ^^v sebelum tu, jom kibarkan jalur gemilang sambil nyanyi lagu favourite nina nyanyian arwah Sudirman tu, 31 Ogos..

Tanggal 31..
Bulan lapan lima puluh tujuh
Merdeka ! Merdeka !
Tetaplah merdeka
Ia pasti menjadi sejarah

Tanggal 31
Bulan lapan lima puluh tujuh
Hari yang mulia
Hari bahagia
Sambut dengan jiwa yang merdeka

Mari kita seluruh warga negara
Ramai-ramai menyambut hari merdeka
Merdeka !
Tiga satu bulan lapan lima puluh tujuh
Hari mulia negaraku merdeka...

MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA !! :) * tiba tiba teringat masa sekolah dulu setiap tahun mesti sambut. seronoknya :D ok lah selamat malam. tunggu esok pagi tengok orang menyambutnya.

3 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.