Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

June 9, 2012

Top Referral 1st Giveaway by Nina & Kiki

hey korang, selamat malam. hari ini 9hb June. bermakna lagi berapa hari lagi GA ini akan tamat. sesiapa yang tak join lagi bolehlah klik pada banner dibuat oleh partner nina yang comey dekat bawah ni ye :)
bagi yang dah join, terima kasih yang tidak terhingga kerana support GA kami yang tak seberapa ni. ok nak tahu top referral sehingga hari ini? nina dah gabung bersama partner nina, kiki. siapakah mereka? hehe ok meh kita tengok :
*KLIK UNTUK TUMBESARAN

teruskan usaha korang ye mempromote GA kami ini . hadiah menarik menanti anda! ^^V
UPDATED! sebelum ni ada yang tak paham mohon kemaaafan ye :)
dan pastikan link entry GA ini seperti contoh di atas akan dikira sebagai top referral. walaupun anda tinggi viewnya tapi bukan link entry GA tidak dikira ya :)

4 comments:

  1. Mana satu top refferal ni , kurang faham

    ReplyDelete
  2. ops sori nanti saya betul kan balik ye :)

    ReplyDelete
  3. salam gan ...
    menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
    di tunggu kunjungan balik.nya gan !

    ReplyDelete
  4. terima kasih ya atas kunjungan kamu.

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.