Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

May 31, 2012

Movie Review | Snow White And The Huntsman

hey korang.. em hari ini sangat best sebab apa. sebab hari ini ialah hari terakhir bulan May. esok dah masuk bulan June dah. tapi bukan itu nina nak cerita tapi nina nak cerita hari ini nina date. ha bukan dengan bf nina tapi my bff, Hanum. lepas tu ajak sekali Hajar. so pergi tengok wayang cerita Snow White And The Huntsman. sangat best !! kalau korang belum tengok pergi lah ye. tak tahu nak cakap apa , besttt !!!! tak rugi kalau korang pergi, besttt lah !! haha nina bagi ★★★★ dari 5 stars :)
lepas dah tengok wayang, kami pun terus jalan jalan dulu then baru makan. before pergi makan tu terserempak dengan kawan sekolah dulu. hehe
dah habis makan dalam pukul 7.30 malam baru sampai rumah. thanks Hanum & Hajar for the day :)

2 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.