Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

March 20, 2011

YeAh MenaNg CoNtest LaGi!!!

wow nina sangat terkejut. hehe baru je balik dari kampung tadi. tapi tak jadi pergi. singgah nilai je jalan-jalan. pastu nina on9 diberitahu rara yang nina menang contest. ha contest apa? meh kita flashback balik..

ha contest ni la nina join hari tu. then rara da umunkan pemenang dia. then then... nina dapat no
-
-
-
-
-
2!!!
yeah!! haha sangat gembira.. yela tak sangka nina boleh menang. yahoo! hadiah dia topup RM10. syukur sangat. walaupun tak dapat no 1. tapi dapat no 2 jadila.. rezeki nina la kan. hehe btw thanks rara sebab pilih nina sebagai pemenang. yela nina tahu ramai yang join kan. hehe *senyum sampai ke telinga da ni*. nina pun da email apa yang rara suruh tu. hehe korang nak tengok meh klik link ni
dan tengok tau nama nina terpapar kat skrin tu. hehe no 2 tau..

10 comments:

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.